söndag 1 september 2024

Gröna läppar? 🤔

 Ibland (ofta) har jag bestämt mig för att något ska bli klart men får väl inse nu att det inte funkar riktigt så… iaf inte för mig och tror inte jag är ensam om det!

Ikväll var det så, helt plötsligt har jag börjat på en ny istället så nu får vi se när den eller nån annan kan presenteras ordentligt 😄

Sålänge får ni som är så gulliga o följer mig se in i min stökiga köksateljé så ni vet att jag inte tappat sugen! Tvärtom! Nu ser jag fram emot en ”prova på akvarell” kurs på tisdag 👍🎨👩‍🎨 

Ha en fin söndagskväll 🌸

(Pst… ska posta två till sålda tavlor i morgon! Tacksam & Lycklig ❤️)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Mycke på G men inget klart…

…ännu… ;) Processen med en målning (eller som ni förstått, flera samtidigt) är riktigt rolig! Ibland kommer det bara ut nåt o blir nästan kl...