söndag 8 september 2024

Min första musiker i färg :)

 Har gått med i en målargrupp på Facebook där det är olika teman varje vecka, denna veckan var det musik, det första som poppade upp i mitt huvud var en långhårig gitarrist som blev såld innan han ens var helt klar! 

Lycklig och tacksam som varje gång någon gillar mina alster 🙏❤️👩‍🎨

Känner mig också klar med ”Gröna läppar” som ni ser här, nästa tjej med röda blommor i håret kom till mig precis innan jag tänkt ”stänga ateljén” för ikväll så hon är inte riktigt klar…

Men nån gång måste jag ju gå och lägga mig så det får bli en annan dag!

Gonatt på er söta som kikar in här 🤗






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Mycke på G men inget klart…

…ännu… ;) Processen med en målning (eller som ni förstått, flera samtidigt) är riktigt rolig! Ibland kommer det bara ut nåt o blir nästan kl...