måndag 12 augusti 2024

Färgglad tjej med stjärnor i håret :)

 Hej på er :)

Här kommer senaste tillskottet! Hon finns också på min pinterest men det verkar inte jätteenkelt att få in en länk dit här i bloggen...? 

Kanske någon som har tips?

Nu är jag iaf så glad för jag har tre målarkurser att se fram emot! :)  Hoppas bara de blir av nu...

En "prova-på-kväll" på Medborgarskolan - då blir det akvarell som jag inte målat med tidigare :) Förutom när jag var en liten tös då såklart men det var ju vääääldigt längesen... ;)

Sen den där helg-kursen i Deje som jag nog skrev om i mitt första inlägg, så ska det då bli en lite längre kurs i November, också på Medborgarskolan och den är fem kvällar så den ser jag fram emot! Fast inte vill jag se fram emot månaden November redan... får allt ta o bromsa mig lite... ;)

Här har ni henne då - på akvarellpapper med mått 30x42 cm

Ha en fin kväll :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Mycke på G men inget klart…

…ännu… ;) Processen med en målning (eller som ni förstått, flera samtidigt) är riktigt rolig! Ibland kommer det bara ut nåt o blir nästan kl...