fredag 16 augusti 2024

Färdigt eller ofärdigt?

 Dags för lite uppdatering! :)

Målar nästan varje kväll men på senare tid har jag lyckats slita mig från min lilla "köksateljé" i någorlunda tid så jag ska orka gå upp när klockan ringer nästa dag ;)

Man ska ju jobba med! :)

Delar med mig lite av det jag håller på med nu som kanske t.o.m är färdigt men är inte hundra säker... de behöver ligga åt sidan lite, tas fram igen och funderas på och kanske målas lite till på... 

Tycker det är svårt att döpa mina alster men den översta blev ganska lätt - "ballongfärd över rosa skog" :)




Denna nedanför här får nog heta "färgkludderi" helt enkelt då den bara kom till utav att jag har ett papper liggandes bredvid när jag målar och kletar av överbliven färg på... denna tycker jag blev riktigt härlig så fixade bara till den lite så nu får den nog va klar faktiskt!




Trevlig Helg! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Mycke på G men inget klart…

…ännu… ;) Processen med en målning (eller som ni förstått, flera samtidigt) är riktigt rolig! Ibland kommer det bara ut nåt o blir nästan kl...