torsdag 11 juni 2026

Räknar ner o funderar 🌸

 ”Ut ur tredje ögat” fick denna heta 💚 Sen följer ett par foton jag tog på väg till bion i söndags, finns många fina motiv i stan 😊

Nu sitter jag o bläddrar lite på konst.se o funderar på att registrera mej där 🤔 Har konstnärsvänner som är nöjda och har sålt en del via den sidan, vi får se hur jag gör! 

Nu räknar jag ner till semestern, jobbar bara 2 dagar till!

Det kommer inte bli så mycket målat då eftersom jag är mestadels i Skåne/Blekinge men konst blir det iaf 🎨 Ska ju ställa ut hos Galleri Plume i Viken 24/6 - 5/7  o det ser jag mycket fram emot 🥰

Ha en fin kväll ☀️






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Semester & utställning 🌸

  Nu närmar sig utställningen hos Galleri Plume i Viken med stormsteg! Har full sjå att försöka få med tavlor inför den samtidigt som jag sk...