”Ut ur tredje ögat” fick denna heta 💚 Sen följer ett par foton jag tog på väg till bion i söndags, finns många fina motiv i stan 😊
Nu sitter jag o bläddrar lite på konst.se o funderar på att registrera mej där 🤔 Har konstnärsvänner som är nöjda och har sålt en del via den sidan, vi får se hur jag gör!
Nu räknar jag ner till semestern, jobbar bara 2 dagar till!
Det kommer inte bli så mycket målat då eftersom jag är mestadels i Skåne/Blekinge men konst blir det iaf 🎨 Ska ju ställa ut hos Galleri Plume i Viken 24/6 - 5/7 o det ser jag mycket fram emot 🥰
Ha en fin kväll ☀️




Inga kommentarer:
Skicka en kommentar