söndag 14 juni 2026

Rolig podcast förra hösten 😊

 Nu vill jag visa nåt roligt för de som ej sett/hört detta innan och även spara det för mitt eget minne, förra året i september var jag med i en konstpanel! Så himla roligt var det 😄 Kolla gärna här:

(Vet inte om det är jag som gör fel men det verkar som att ni får spola tillbaka lite om ni vill höra från början)

PODCAST OM KONST, klick här!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Semester & utställning 🌸

  Nu närmar sig utställningen hos Galleri Plume i Viken med stormsteg! Har full sjå att försöka få med tavlor inför den samtidigt som jag sk...