måndag 15 juni 2026

Små söta vänner

 Nu blev det ännu en tös med sällskap av lite smådjur o blommor… 🌸🕷️

Den målningen fick heta ”Små söta vänner”

I helgen har Tina varit hos mig, vi har haft sååå mysigt! Då passar jag på att få lite ordning i min köksateljé när jag haft undanplockat för att vi skulle kunna sitta i köket 😊

Det är enbart när jag får besök som jag gör det och då blir det alltid lite extra kul att måla igen när det är nystädat (det kanske inte syns men så e de 😅) o jag har lite koll på vart jag har alla färger, penslar o pennor!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Semester & utställning 🌸

  Nu närmar sig utställningen hos Galleri Plume i Viken med stormsteg! Har full sjå att försöka få med tavlor inför den samtidigt som jag sk...