lördag 20 juni 2026

Semester & utställning 🌸

 Nu närmar sig utställningen hos Galleri Plume i Viken med stormsteg! Har full sjå att försöka få med tavlor inför den samtidigt som jag ska lyckas få med övrig packning för tre veckor hemifrån! Det blir en utmaning eftersom jag åker tåg… 😅

Som tur är att det är sommar så då tar ju inte kläder så stor plats men ändå… 

Ser mycket fram emot 2 veckor i Höganäs där lillebror och svägerskan min är så gästvänliga så jag får bo hos dom ❤️ Sen vidare till lika gästvänliga Hasslö där systera mi med familj tar emot med öppna famnen och som vi brukar så tillbringar vi några dagar på Hasslöfestivalen! 🎶🎸🥂🤩

Igår firade jag midsommar helt själv för första gången i livet vad jag kan minnas och trivdes så bra så med sill o potäter på balkongen! En liten stund med målargrejerna resulterade i en midsommarstång 🌼🌷🌸

Ha en fortsatt fin midsommarhelg 🇸🇪🌻







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Semester & utställning 🌸

  Nu närmar sig utställningen hos Galleri Plume i Viken med stormsteg! Har full sjå att försöka få med tavlor inför den samtidigt som jag sk...